תחום אחריות מחלקת הביטחון במועצה :
- המחלקה אחראית להכנת הרשות למצבי חירום ולתת מענה ושירותים לתושבים בזמן חירום ובעת משבר ,כגון מלחמה ,רעידת אדמה, משבר מים ועוד והעברת הנחיות של משרדי ממשלה.
- תיאום וסיוע מול גורמי הביטחון ,ההצלה ומשרדה הממשלה.
- המחלקה אחראית על כל ציוד החירום והמיגון של עובדי הרשות.
- המחלקה מרכזת ועדות מל"ח, פס"ח ברשות לפי תכנית חירום ונהלים.
- בצוע והעברת הדרכות ותרגילים בנושאי הביטחון והחירום .
- שמירה על בטחון הציבור בישוב.
- שמירה על מוסדות חינוך ומוסדות ציבור שבתחום שיפוט הרשות.
עיקרי משימות המחלקה : - חיזוק נושא הביטחון והבטיחות במוסדות החינוך.
- שיפור ואחזקה של המקלטים בבתי הספר – בכשירות מלאה .
- אבטחת שלום הציבור באירועים, בחגים, בטקסים שנערכים ביישוב בסיוע משטרת ישראל .
- חיזוק הקשר עם ארגוני החירום וההצלה , כוחות הביטחון , משטרה , כב"ה ,מד"א, ,צה"ל ,תאגיד המים ומשרדי ממשלה.
- תרגול והכשרת בעלי התפקידים במערך מל"ח פס"ח והטעמת פעילות המערך בפני איומי הייחוס.
- גיוס והכנת תקציב הביטחון לרשות.
- מעקב ובקורת על מערכת טמ"ס של עיר ללא אלימות.
נותנים כלליים : - בישוב יש שלוש צופרים עם כריזה לשע"ח.
- קיים מחסן חירום [מל"ח ] וציוד חירום של המועצה
- הוקם מרכז הפעלה [מרה"פ] בסיוע משרד הביטחון ומשרד הפנים.
- יש תכנית בעת משבר מים ותחנות לחלוקה בתיאום עם תאגיד המים.
- הותקנו מערכות התרעה לגלוי רעידת אדמה בשלושת בתי ספר, תיכון
חט"ב א' / יסודי ב"
מתקני קליטה : הוכרז על שני מתקני קליטה בישוב לשעת חירום.
- בית ספר חט"ב א'
- בית חט"ב ב'
ציוד חירום ייעודי :
- השלימה המועצה בסיוע משרד הפנים והביטחון רכישת ציוד מיגון אישי לעובדים הדרוש לשע"ח וגם ציוד חירום [גנרטור, ועגלת חפ"ק נגרר]
- ביטחון ובטיחות מוסדות חינוך.
- בתחום הרשות ישנם 21גני ילדים ו- 8 בתי ספר
- מוסדות החינוך מבוקרים באופן שוטף מבחינת ביטחון ובטיחות של התלמידים.
- ריענון ושדרוג מרכבי הביטחון בבתי ספר והגנים – מבדקי בטיחות מערכת טמ"ס ,כריזה, ציוד עזרה ראשונה וכיבוי אש.
- אבטחה ושמירה בבתי הספר מונחה משטרת ישראל.
- ביצוע כל התרגילים למצבי חירום.
- טיולים ופעילות חוץ בתי ספר.
- קייטנות ילדים בחופש הגדול.
- מנוי רכזי ביטחון והדרכות למורים ולגננות בנושא ביטחון ובטיחות.
אנשי קשר
לא נמצאו רישומים התואמים את הבחירה שלך. משהו חסר? למה לא להוסיף רישום? .