מכרז גזבר המועצה המקומית עספיא

מכרז גזבר המועצה המקומית עספיא

‏יום שני 19 אוגוסט 2024

מכרז מס'

תיאור המשרה

מועד אחרון להגשה

שיעור משרה

15/2024

מכרז גזבר המועצה המקומית –חיצוני

יום ראשון 1 ספטמבר 2024 בשעה 14:00

100%

תיאור התפקיד:

גזבר הרשות המקומית הוא האחראי על ניהול מערך הכספים של הרשות וענייניה הכספיים ובכלל זה יהא הסמכות העליונה של הרשות בנושאים הכלכליים והכספיים לרבות בקרה ויעוד הכספים ופיתוח מקורות הכנסה.

  • אחריות להכנת הצעת התקציב הרגיל והתקציב הבלתי רגיל של הרשות המקומית על פי הנחיית ראש הרשות ובהתאם לצרכים התקציביים והמקורות בעת הכנת התקציב.
  • ניהול תזרים המזומנים של הרשות המקומית.
  • ניהול ופיקוח של המשאבים הכספיים של הרשות, ופיקוח על שמירת מסגרת התקציב הרגיל והבלתי רגיל.
  • אישור וחתימה על מסמכים שיש בהם התחייבות כספית של הרשות המקומית.
  • מתן חוות דעת בפני מועצת הרשות וועדותיה בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב המועצה הכנסותיה או הוצאותיה.
  • מתן חוות דעת וייעוץ כלכלי לראש הרשות ולמועצת הרשות וועדותיה.

מתח דרגות ותנאי העסקה

  • 42-40 לדירוג מח"ר ( 12-10 לדירוג המנהלי). או חוזה אישי בכפוף להחלטת המועצה ולאישור משרד הפנים.

תנאי סף

  • השכלה: בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים : כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, או בעל תעודת רו"ח בתוקף.
  • או
  • גזבר רשות מקומית אשר מכהן במועד פרסום תיאור תפקיד זה וכיהן לפחות חמש שנים ברציפות. מובהר כי מניין שנות הניסיון לעיל הוא בנוסף לתנאי הניסיון המקצועי , ואינו חופף לו.
  • הגזבר יחויב לסיים בהצלחה קורס לגזברים, לא יאוחר משנתיים מיום תחילת מינויו, העלאת שכר הגזבר המועסק בחוזה אישי תותנה בסיום ההכשרה כאמור.
  • ניסיון מקצועי: בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום הכספים וניהול תקציב ובכלל זאת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: הכנת תקציב, בקרת התקציב, ניהול מערכי גביה או הכנת דו"חות כספיים, מתוכן שנתיים לפחות בגוף בעל תקציב שנתי של 7 מיליון ₪ לפחות.
  • ניסיון ניהולי : ניסיון של שנתיים בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

תנאים נוספים

שפות : עברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך

יישומי מחשב : היכרות עם תוכנות ה- OFFICE

עבודה בשעות לא שגרתיות

  • כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, יכולת עבודה בצוות, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות, ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.
  • רישום פלילי: בהתאם לסעיף 170 (ב) (1) תונח לפני ועדת המכרזים הדנה בעניין , חוות דעתו של היועץ משפטי של הרשות המקומית בדבר קיום הרשעה של המועמד בעבירה שבשל אופייה, חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי לשמש בתפקיד.
  • המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

הערות

הליכי המיון למשרה: הרשות תזמן לראיונות מקדימים מועמדים/ות העומדים/ות בתנאי הסף .

מועמדים העונים על תנאי הסף יעברו מבחני מרכז הערכה .

לידיעתכם רק מועמדים העומדים בתנאי הסף יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.

הגשת מועמדות אשר תישלח ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה/ רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת, תיפסל על הסף. על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988.

תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו- 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע  התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים הוכחת המוגבלות.

תינתן העדפה לפי החוק לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם .

זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.

תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא/יא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים טרם המכרז.

תנאי סף ודרישות לתפקיד שלעיל וטפסים להגשת מועמדות ניתן לקבל במשרד מזכיר המועצה בין הימים ראשון – חמישי  בין השעות 09:00 בבוקר עד 14:00

הבקשות למועמדות יוגשו למשרד – מזכיר המועצה המקומית , במעטפות סגורות בשני  עותקים עד יום ראשון ה- 01/09/2024  בשעה 14:00 .

                                                                                                                                         בכבוד רב

                                                                                                                                       מוניב סאבא

                                                                                                                              ראש המועצה המקומית